"Vi vill alltid hålla jämna steg med våra kunder. Hålla det enkelt och personligt."

Felanmälan

Här kan ni felanmäla er telefon om den slutat fungera eller fungerar dåligt. Viktigt att ni fyller i fälten så utförligt som möjligt för att vi så snabbt som möjligt ska kunna hjälpa er med problemet.

Formulär för felanmälan

Telefon:*
Personnummer:*

Beskriv felet så utförligt som möjligt*
Vad händer när du lyfter på telefonen?*
Vad händer när du försöker ringa ut?*
När inträffade felet?*

Har du internet på samma linje?* Ja Nej
Har du testat att koppla in en annan telefon?* Ja Nej

OBS! Om ni inte har testat med en annan telefon i huvudjacket och vi blir tvungna att skicka ut en tekniker och det visar sig vara den fysiska telefonen det är fel på och inte ledningarna/nätet så kan ni komma att debiteras kostnaden för teknikern.

Kontaktinformation

Ibland behöver vi komma i kontakt med er under en felanmälan, det kan vara så att vi behöver kompletterande information eller behöver informera er om att en tekniker är på väg ut till er. Därför är det viktigt att vi får ett kontaktnummer till er som inte är det felanmälda numret. Det kan exempelvis vara till er mobiltelefon eller er närmsta granne.

Kontaktperson:*
Kontaktnummer:*
E-post (om sådan finns):
Portkod (om sådan finns):

Kundtjänst: 0771–40 45 40

Öppet vardagar kl. 09:40-16:00